Alweer meer als een maand geleden dat ik geblogd heb.
Vind het schandalig zeg, maar ik ben druk bezig met het vakantie album van mijn ouders en een album neemt natuurlijk veel meer tijd in beslag dan een LO.
Samen met een 36-urige werkweek en het huishouden etc duurt het dus eventjes voor het af is.
Maar ik hoop het albumpje binnen 2 weken op mijn blog te kunnen laten zien aan jullie.
Vanmorgen ben ik naar de rommelmarkt hier in de buurt geweest op zoek naar vintage spulletjes.
Vind het super leuk om vintage te scrappen dus mijn collectie met vintage spullen moet ik toch maar flink uit gaan breiden. Ik kreeg van veel mensen te horen dat rommelmarkten etc de plekken zijn om zo iets te scoren. Helaas niet al te veel gevonden vanmorgen.
Een doosje met mooie postzegels en wat oude kaartjes met garen er op.
Omdat ik dus op zoek ben naar vintage spulletjes had ik op het SA forum een berichtje geplaatst waar ik het beste terecht kon voor dit.
Toen kreeg ik van Danielle een leuk pb-tje dat ze wel wat spulletjes voor me had. Een paar dagen later lag een envelop in de brievenbus.
Ik wist niet wat ik zag!!!
Dit kreeg ik gewoon zomaar. Ze vond het leuk om me te helpen.
Zooooo ontzettend lief!! Ben er heel erg blij mee!!
Kijk maar wat ik van haar heb gekregen.
Leuk dat jullie weer een kijkje op mijn blog zijn komen nemen.
Berichtjes zijn altijd welkom natuurlijk ;) hihi
Liefs Kelly
