Posts tonen met het label Vintage. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Vintage. Alle posts tonen

zondag 22 augustus 2010

Vintage

Alweer meer als een maand geleden dat ik geblogd heb.
Vind het schandalig zeg, maar ik ben druk bezig met het vakantie album van mijn ouders en een album neemt natuurlijk veel meer tijd in beslag dan een LO.
Samen met een 36-urige werkweek en het huishouden etc duurt het dus eventjes voor het af is.
Maar ik hoop het albumpje binnen 2 weken op mijn blog te kunnen laten zien aan jullie.

Vanmorgen ben ik naar de rommelmarkt hier in de buurt geweest op zoek naar vintage spulletjes.
Vind het super leuk om vintage te scrappen dus mijn collectie met vintage spullen moet ik toch maar flink uit gaan breiden. Ik kreeg van veel mensen te horen dat rommelmarkten etc de plekken zijn om zo iets te scoren. Helaas niet al te veel gevonden vanmorgen.
Een doosje met mooie postzegels en wat oude kaartjes met garen er op.


Omdat ik dus op zoek ben naar vintage spulletjes had ik op het SA forum een berichtje geplaatst waar ik het beste terecht kon voor dit.
Toen kreeg ik van Danielle een leuk pb-tje dat ze wel wat spulletjes voor me had. Een paar dagen later lag een envelop in de brievenbus.
Ik wist niet wat ik zag!!!
Dit kreeg ik gewoon zomaar. Ze vond het leuk om me te helpen.
Zooooo ontzettend lief!! Ben er heel erg blij mee!!
Kijk maar wat ik van haar heb gekregen.



Leuk dat jullie weer een kijkje op mijn blog zijn komen nemen.
Berichtjes zijn altijd welkom natuurlijk ;) hihi

Liefs Kelly

dinsdag 13 juli 2010

Vintage mini album

Schandalig zeg... ik heb gewoon 2 maanden niet geblogd.
Druk met vanalles en nog wat en niks om te laten zien omdat ik afgelopen tijd bezig ben geweest met een mini album.
Dit is mijn eerste 'officiƫle' minialbum. Ik wilde graag eens proberen om vintage te scrappen en ik vind het zelf toch wel goed gelukt. Natuurlijk moet ik nog veel leren, maar je moet toch ergens beginnen he. Ik vond het erg leuk om te doen en voor het eerste mini album en dat ook nog eens in een vintage achtige sfeer.. ik ben er helemaal blij mee.
Nog niet heel veel mensen hebben het album gezien dus ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat iedereen er van gaat vinden.
Je maakt zo'n album natuurlijk voor jezelf, maar het is toch altijd wel heel leuk om te horen dat andere mensen het ook mooi vinden wat jij hebt gemaakt.
In dit mini album heb ik baby foto's van mijzelf verwerkt...




Leuk dat jullie weer op mijn blog zijn komen kijken, en ik beloof dat mijn volgende berichtje eerder is als over 2 maanden. ;)
Berichtjes vind ik heel erg leuk, dus laat je niet weerhouden om een berichtje op mijn blog achter te laten :)

Liefs Kelly