Posts tonen met het label Vilt. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Vilt. Alle posts tonen

maandag 3 mei 2010

Hartje

Een tijdje geleden heb ik dit hartje gescrapt.
Eens heel iets anders, maar eigenlijk toch heel leuk om te doen.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.


Ik heb 3 lagen chipboard bruin geverfd en op elkaar geplakt. Daarna is het chipboard bewerkt met crackle (niet echt te zien op de foto). Het witte hartje heb ik gemaakt van vilt en gevuld met watten. Met de hand heb ik het dichtgenaaid (toch nog een beetje oefenen ;))
Hartje is afgewerkt met een lintje, sticker van BG en bloemetjes.

Bedankt voor het langskomen!!

Liefs Kelly

woensdag 24 maart 2010

Spot

Een tijd geleden deze layout gemaakt naar aanleiding van een sketch wedstrijd op het forum van Pimp-a-Pumpkin.
Ik heb hier gewerkt met vilt, kant, brads. De bloemetjes en het vilt heb ik met de hand geborduurd.
De foto's zijn van onze lieve Jack Russel Spot. Op de foto's nog als kleine pup. Over 2 weken is hij alweer een jaar oud, maar nog altijd zo ondeugend, hihi!