Een tijdje geleden heb ik dit hartje gescrapt.
Eens heel iets anders, maar eigenlijk toch heel leuk om te doen.
Eens heel iets anders, maar eigenlijk toch heel leuk om te doen.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik heb 3 lagen chipboard bruin geverfd en op elkaar geplakt. Daarna is het chipboard bewerkt met crackle (niet echt te zien op de foto). Het witte hartje heb ik gemaakt van vilt en gevuld met watten. Met de hand heb ik het dichtgenaaid (toch nog een beetje oefenen ;))
Hartje is afgewerkt met een lintje, sticker van BG en bloemetjes.
Hartje is afgewerkt met een lintje, sticker van BG en bloemetjes.
Bedankt voor het langskomen!!
Liefs Kelly
