Posts tonen met het label basic grey. Alle posts tonen
Posts tonen met het label basic grey. Alle posts tonen

maandag 3 mei 2010

Hartje

Een tijdje geleden heb ik dit hartje gescrapt.
Eens heel iets anders, maar eigenlijk toch heel leuk om te doen.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.


Ik heb 3 lagen chipboard bruin geverfd en op elkaar geplakt. Daarna is het chipboard bewerkt met crackle (niet echt te zien op de foto). Het witte hartje heb ik gemaakt van vilt en gevuld met watten. Met de hand heb ik het dichtgenaaid (toch nog een beetje oefenen ;))
Hartje is afgewerkt met een lintje, sticker van BG en bloemetjes.

Bedankt voor het langskomen!!

Liefs Kelly

dinsdag 23 maart 2010

Album 75 jaar

Een paar maanden geleden kreeg ik van mijn oma een verzoek of ik voor haar zus een album van de hele familie wilde maken voor haar 75e verjaardag.
Over dit verzoek wilde ik toch eventjes nadenken omdat ik 36 uur per week werk, daarnaast het huishouden, afspraken etc etc. Jullie kennen het wel.
Toch voelde ik mij vereerd dat ze mij hiervoor vraagde en heb goede afspraken gemaakt zodat ik het in die paar maanden ging halen.
Foto's zouden digitaal aangeleverd worden omdat de meeste familie in Brabant woont en ik graag de foto's in sepia wilde.
Helaas heb ik bij het weggeven van het boek vergeten nieuwe foto's te maken, dus ik heb niet van elke bladzijde een foto en helaas is de voorkant van het album niet helemaal helder qua kleuren.





In deze kleuren en stijl heb ik het hele album gehouden. Niet al te druk want het moest qua tijd ook natuurlijk uitkomen.

Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en berichtjes zijn altijd leuk om te krijgen!

Groetjes Kelly