dinsdag 13 juli 2010

Vintage mini album

Schandalig zeg... ik heb gewoon 2 maanden niet geblogd.
Druk met vanalles en nog wat en niks om te laten zien omdat ik afgelopen tijd bezig ben geweest met een mini album.
Dit is mijn eerste 'officiƫle' minialbum. Ik wilde graag eens proberen om vintage te scrappen en ik vind het zelf toch wel goed gelukt. Natuurlijk moet ik nog veel leren, maar je moet toch ergens beginnen he. Ik vond het erg leuk om te doen en voor het eerste mini album en dat ook nog eens in een vintage achtige sfeer.. ik ben er helemaal blij mee.
Nog niet heel veel mensen hebben het album gezien dus ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat iedereen er van gaat vinden.
Je maakt zo'n album natuurlijk voor jezelf, maar het is toch altijd wel heel leuk om te horen dat andere mensen het ook mooi vinden wat jij hebt gemaakt.
In dit mini album heb ik baby foto's van mijzelf verwerkt...




Leuk dat jullie weer op mijn blog zijn komen kijken, en ik beloof dat mijn volgende berichtje eerder is als over 2 maanden. ;)
Berichtjes vind ik heel erg leuk, dus laat je niet weerhouden om een berichtje op mijn blog achter te laten :)

Liefs Kelly

donderdag 13 mei 2010

Winter

Al een ouder LO'tje maar nog niet hier laten zien.

Op deze LO lekker 'gekliederd' met verf en glitter.
Ik hoop jullie snel weer iets te kunnen laten zien wat ik nu heb gemaakt, dus tot snel weer!
Bedankt voor het langskomen op mijn blog.
Berichtjes worden zeer gewaardeerd ;)

Liefs Kelly

maandag 3 mei 2010

Hartje

Een tijdje geleden heb ik dit hartje gescrapt.
Eens heel iets anders, maar eigenlijk toch heel leuk om te doen.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.


Ik heb 3 lagen chipboard bruin geverfd en op elkaar geplakt. Daarna is het chipboard bewerkt met crackle (niet echt te zien op de foto). Het witte hartje heb ik gemaakt van vilt en gevuld met watten. Met de hand heb ik het dichtgenaaid (toch nog een beetje oefenen ;))
Hartje is afgewerkt met een lintje, sticker van BG en bloemetjes.

Bedankt voor het langskomen!!

Liefs Kelly

zondag 25 april 2010

Blogaward gekregen...

Ik was helemaal verbaasd toen ik net op mijn blog keek!
Ik heb gewoon een award gekregen van Suzanne!
Hartstikke leuk zeg, dankjewel! Ben ik toch blij dat iemand mijn blog volgt en het beetje wat ik maak ook nog inspirerend vind! hihi :)
Vind het helemaal super :)


Bij deze award horen onderstaande regels:

1) Plaats bovenstaande afbeelding van de award op je blog.

2) Plaats een link naar de persoon waarvan je de award hebt ontvangen.

3) Geef de award door aan zoveel mensen als je maar wilt.

4) Plaats een link naar de personen aan wie je de award wilt doorgeven.

5) Laat de personen, die je genomineerd hebt, dat weten door een reactie op hun blog achter te laten.

 
Dan moet ik jullie bekennen dat ik heel wat blogs afstruin dus van heel veel mensen inspratie op doe.
Ik zal toch een aantal meiden nomineren voor deze award:

Scrappingtwins 
(misschien een leuk detail: maar vanaf hun blog bezoek ik ook altijd blogs van veel andere meiden. Hun hebben zo'n handige lijst rechts staan ;). En ze maken ook erg leuke dingen natuurlijk!

Peet
Wat een ontzettend gave stijl heeft zij zeg!! zo strak en zo gedetailleerd. errug gaaf!

Jolanda
Ik geniet altijd zo van haar verhalen! zo leuk! hihi
En natuurlijk maakt ze erg gave dingen. Ze is er soms zelf niet helemaal tevreden mee, maar ik vind ze dan wel leuk ;)

Dit was even mijn lijstje.. ik weet het, errug kort, maar ik bezoek zoveel blogs en krijg zoveel inspiratie van iedereen dat ik even niet meer weet wie ik nog meer wil nomineren. Eigenlijk wel iedereen. ;)

Liefs Kelly

donderdag 22 april 2010

Scrapevent

Afgelopen zondag ben ik naar het scrapevent van Pimp-a-Pumpkin geweest.
Het was een super geslaagde dag.
We zijn begonnen aan een onwijs leuk mini album, waarin verschillende technieken verwerkt zijn.
Helaas hebben we het mini album wegens tijd gebrek niet kunnen afmaken, dus ik heb morgenavond met een stel meiden afgesproken om er weer een leuke avond van te maken en dan het album af te maken.
Hoop het album dus komend weekend op mijn blog te zetten!
Ik zit dus niet stil, maar heb nog even niks om te laten zien!

Liefs Kelly

dinsdag 13 april 2010

Yeah...

Rond half 7 vanavond stond de pakketdienst aan de deur
met.....


Ben er helemaal happy mee!!
Nu eventjes uitproberen maar moet eerst nog verschillende stansjes en folders hebben, dus mochten jullie er nog weg doen of je weet iemand die ze weg doet, laat het me dan maar weten hoor!!

Liefs Kelly

zondag 11 april 2010

Leuk!!

Nog niet zo lang ben ik met dit blog aan de gang, maar toch al lieve en leuke reacties van wat dames gekregen!
En zelfs al volgers erbij!! super, daar ben ik erg blij mee :)
(net zoals iedereen als je ziet dat er weer een bb-tje bij is ;) haha)

Helaas heb ik nu niks om te laten zien.
Ik ben bezig met iets voor een wedstrijd voor het event volgende week zondag bij Pimp-a-Pumpkin.
Verder ben ik vanmorgen begonnen aan een stoffen mini album. Dit wilde ik al heel lang maken en laatst heb ik stofjes besteld. Vanmorgen heb ik dus een begin gemaakt. Ik doe wel alles met de hand stikken, dus het zal een hele klus worden, maarja wel leuk :)
Ohja.... ik hoop morgen of dinsdag dat DHL mijn pakketje afleverd met.....

Fijne zondag en bedankt weer voor het langskomen!

Liefs Kelly